när du är redo för en intelligent politik

Om det är sant att Socialdemokraterna ligger under 25% tycker jag vi ska fråga folket om varför och vart de tagit vägen.

Personligen tycker jag det är intressant att pr-konsulter åt svenskt näringsliv inte ännu sparkats ut ur Socialdemokraterna och jag talar även om Mona Sahlin och Göran Persson, vars retorik är misstänkt lika de bevisat betalda pr-konsulterna.

Det kommer sannolikt bli ett intressant nyval av partiledare. Jag väntar med spänning på partiets nya inriktning och massiva uteslutningar innan jag betalar in min räkning.

Jag vill se en ny Olof Palme som tar oss ur EU-bajset och återskapar ett Sverige med låg arbetslöshet. Jag vill se uteslutningar av pr-konsulter som har brallorna nere och de med liknande nyliberal retorik.

Jag anser att de har sänkt Socialdemokraterna fullständigt. Vad anser du är orsaken? Kommentera gärna!

MVH
MrHappy72

Kommentarer till: "Minus – Effekten av PR-konsulterna?" (2)

  1. Kent Karlsson sa:

    Är benägen att hålla med dig! Om Socialdemokraterna vill vara Moderater light kan man ju lika gärna rösta på orginalet! ”Garderobsmoderaterna” i partiet kan ju ta och ”komma ut ur garderoben” och gå över till högern lika gärna! Ett reningsbad behövs och då får man inte vara rädd för att utesluta barlasten!

  2. ”Samtidigt skriver Dagens media att Moderaternas förre gruppledare i riksdagen, Lars Lindblad, ansluter sig till samma pr-byrå som Göran Persson, JKL.”

    http://blogg.aftonbladet.se/politikerkollen/2011/01/jan-nygren-blir-konsult

Kommentera

Etikettmoln

