när du är redo för en intelligent politik

Går Leif GW på kryckor nu eller fick han ett brunt kuvert innan denna artikel publicerades i Aftonbladet? Eller är detta den första i en serie av artiklar som till slut kommer ringa in mördaren? Det får framtiden utvisa.

Vore intressant att se Leif GWs och kommissionernas kommentarer om följande fakta om palmemordet som vi hittat via Per Kvists blogg.

Denna video om palmemordet är dessutom otroligt intressant, För mig tycks det vara som spiken i kistan. Jag behöver personligen inte fler bevis än så, men ser positivt på att ämnet tas upp igen.

Det är ytterst intressant att Ingvar Carlsson, Olofs närmaste man, plötsligt går på kryckor i samband med sin avgång. Fick han stryk? Av vem? Märkliga saker sker i vår ”demokrati” minsann.

Är Sverige inte längre en demokrati och numera styrd av kriminella krafter? Det finns mer som antyder detta anser jag. Ex. denna film om den skapade krisen i Sverige.

För jag kan i min vildaste fantasi inte förstå hur kunniga ekonomer annars kan ställa till det på detta vis. Skendemokrati är för närvarande min konklusion. Det skulle ju dessutom kunna förklara att Socialdemokraterna nu för en borgerlig politik och är för EU-medlemskapet. En revolution är kanske nödvändig för att återställa demokratin? Jag skulle i alla fall välkomna den.

Men jag är positiv. För någonstans inom alla människor finns en känsla för vad som är rimligt och hederligt och alla vill må bra när de ser sig själva i spegeln. Att göra gott gör att man mår gott. Jag uppmanar alla Sveriges poliser och militärer och hela folket från höger till vänster att göra det enda rätta! Gör det hedervärda! Se till nu att vi kan lagföra den skyldige! Yttrandefrihet och demokrati innebär nämligen att alla ska kunna tycka, tänka och tala fritt och överleva.

Vi minns dig Olof. Du kommer leva för evigt för allt fint du sade och gjorde för oss Svenskar och för alla världens folk samtidigt. All heder till dig.

MrHappy72
Medlem i Intelligent Union

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=1518

Kommentarer till: "En dimridå om palmemordet framtvingad genom Leif GW Persson?" (7)

  1. Glad nyhet att det kanske närmar sig en tv-sändning om denna teori…

  2. Det tar sig… http://www.aftonbladet.se/nyheter/palme/article8640504.ab

    Jag tror det kan bli något om man pressar fram lögndetektorintervjuer som sedan sänds i TV. Intervjua hela basballigan om deras aktiviteter, Lisbet Palme och Ingvar Carlsson och alla de andra inblandade som sabbat i processen. Där kan man kanske finna ledtrådar som leder rätt, tror jag.

  3. […] hopp drömma om att det finns en ny Olof Palme som kan få stopp på lustigheterna. För alltsedan statskuppen då hederligheten försvann har vi kännt djupt inom oss att något behöver bli bättre i […]

  4. Jag var ej gammal när Palme sköts,men minns dom tröga efterföljande presskonferenserna
    ifrån Polisen och spaningsledare Hans Holmer.
    Inget nytt sade han.
    Detta sade han ca 10 ggr till,och jag fick nästan känslan av att dom inte ville utreda detta.
    Flera år senare viskar en fågel i mitt öra,och jag skall inse vilken djävulsk plan detta var.
    Vilka är mer lämpade att utföra ett mord än Polisen själva?
    Svar INGEN.
    Sedan är det bara att lägga ned utredningen.
    Det har aldrig funnits någon utredning på Palmemordet.
    Men för att lugna och LURA svenska folket påstås utredningen ännu leva.
    Man fyller även utredningen med tusentals papper för att det skall SE UT som en
    utredning.
    Mordet är verkligt,men utredningen är en bluff.
    Därför kommer det aldrig att lösas.
    Därför SKALL det aldrig lösas.
    Detta är den största bluff svenska folket serverats..

  5. Tacksamhet till den polisman som har modet att vittna.

Kommentera

Etikettmoln

