när du är redo för en intelligent politik

Jag läser om arresteringen av en krigsförbrytare i Aftonbladet som enligt ryktet lär ha avrättat 8000 muslimer. Anledningen till detta krig, enligt en Serb jag känner, var att muslimerna sakta men säkert blivit i majoritet i kombination med motreaktioner av de som är emot Islam.

Så det är av denna anledning som jag dessutom googlar lite och läser en bloggpost från Magnus orerar och konstaterar med glädje att SDs politik, enligt hans beräkningar, faktiskt skulle innebära nedväxt av Sveriges totala befolkning.

Graf Invandring nedväxt vs. överbefolkning
Om något annat parti kan övertrumfa denna utmärkta och logiska nedväxt, förhoppningsvis även till hela naturens samlade glädje, så är jag givetvis intresserad av hur de skall åstadkomma den.

Men det vore exempelvis intressant att se en jämförelse på hur demografin hos kristna svenskar vs. ickereligiösa svenskar ser ut. Det kan komma att ge en helt annan slutsats om vad som måste göras ytterligare.

MrHappy72

Kommentarer till: "Vad vill politikerna med invandringen och naturen?" (8)

  1. Martin!! Du var, är samt kommer förbli en komplett galning.

  2. Tacksamhet. :-) Att betraktas som en galning av galningar är gott.

  3. Dina texter är grunden för min åsikt. Vad är grunden för din?

  4. För er som kanske tror att Martin är Vaken: Kolla in detta http://www.youtube.com/watch?v=oYm4pTCR2h8

  5. Jag grundar min uppfattning i dina texter. Var grundar du din?

  6. Det låter som om du är mycket förvirrad Danne. :-)

  7. Tackar för uppmärksamheten. :-)
    Vad är det du anser som sovande, Danne?
    /Martin

  8. Du verkar aningen förvirrad Danne, men om du vill ta upp något så var detaljerad och erbjud ett positivt alternativ till mina åsikter om du vill, gärna baserat på någon typ av underbyggnad! Försök diskutera enligt ”deliberativ demokrati”-principen!

Kommentera

Etikettmoln

