när du är redo för en intelligent politik

Tacksamhet. På min födelsedag får jag mig ett gott skratt. Aftonbladet skriver om att Grotesco har blivit anmälda.

Personen som anmält förstår tydligen inte Grotescos ironi. Det gör givetvis det hela än mer komiskt. Jag tackar.

Men en annan sak som är intressant i sammanhanget så är det att jag anser att det absolut inte är bögarnas fel. Tvärt om.

För om det något som står för naturens undergång så är det just religiöst blint troende storfamiljer och är det något som står för nedväxt och naturlig balans är det just att bögarna ökar i antal och storfamiljerna och det religiösa hyckleriet minskar.

Hurra för bögarna!
Kram på er alla bögar!
Martin

Kommentarer till: "Hurra för bögarna – Jag har ren kärlek till alla bögar" (1)

  1. Tyckarens kommentar från vishet.se kunde tyvärr inte godkännas för den var inte vis, positiv, saklig och konstruktiv. Den baserade sig inte heller på fakta.

Kommentera

Etikettmoln

