när du är redo för en intelligent politik

Hi kära läsare!

(Ursäkta om du fick länken på engelska. Jag skrev detta inlägg i den svenska bloggen, men menade att skriva den i den globala bloggen)

Till saken.

Jag pratade med ett franskt par, som lär ut spanska i Paris, om den exponentiella funktionen, tillväxt, och dess konsekvenser, jag blev rekommenderad denna film. jag kommer se den när jag får tillfälle.

Trailer: The road – En film om okontrollerad nedväxt

Det verkar som om Intelligent Unions idé om nedväxt är en bättre idé än detta.

Kram
Martin

Kommentera

Etikettmoln

