när du är redo för en intelligent politik

Mikael Cromsjö har utsatts för massmedia i en smutskastningskampanj där han på ett smutsigt sätt kopplas samman med antisemitism och denna gång av SVTs Agenda som nu fällts i granskningsnämnden.

SVTs reportrar har på ett extremt sätt, angripit hans organisation Vaken.se att de i själva verket underminerat sig själva som trovärdig nyhetskanal.

Jag tar saken i egna händer och lägger nu upp en länk till Vaken.se på Intelligent Unions hemsida som tack för den vakenhet som nu förmedlats. SVT finns nu inte med som nyhetskanal hos oss längre.

Personligen raderar jag nu även SVTs inställning på TVn. För varför ska jag ens bemöda mig att se på saker som inte ens försöker vara objektiva? Det är ju att utsätta sig för medveten hjärntvätt och det vill jag helst vara fri från.

MVH
Martin Gustavsson
Intelligent Union

Kommentarer till: "Intelligent Union lovar att hjälpa Vaken.se" (1)

  1. […] Frågan är väl nu om man ens ska bemöda sig att besöka Aftonbladets censurerade hemsida? Även SVT är suspekt numera tycks det […]

Kommentera

Etikettmoln

