när du är redo för en intelligent politik

Jag vill visa mitt stöd till statschefen som säkert gör sitt bästa även om jag misstänker att han blivit ledd i denna fälla och behöver bättre ”vänner”.

”An insincere and evil friend is more to be feared than a wild beast; a wild beast may wound your body, but an evil friend will wound your mind.” /Buddha

Men jag uppmanar samtidigt härmed vänligen statschefen med familj att abdikera och på så vis underlätta den logiska och emotionellt riktiga processen som Sverige behöver i framtiden och jag passar dessutom på att signera republikanska föreningens utträdesbrev som idag finns publicerat i Aftonbladet.

https://intelligentunionswe.files.wordpress.com/2011/11/repforen.jpg

Förstå mig rätt! Eventuella affärer som varit den sista tiden har inte med denna sak att göra alls, men givetvis mår ingen familj bra av att en familjemedlem dras i mainstream-medias gödselspridning med hjälp av utpressare på detta vis, ej heller Svenska folket eller Sverige som land.

Men för att visa mitt stöd till er som familj kan jag bara erkänna att jag, som man, älskar kvinnor enormt mycket, även den sexuella biten, precis som statschefen sannolikt gör. Acceptera att han är en man med drift och behov!

Vi är män som älskar vårt folk, barn och givetvis speciellt kvinnor och vi bör givetvis göra allt vi kan för att undvika sprit, porrklubbar och luder och istället tillfredställa de kvinnor vi verkligen älskar på bästa möjliga vis och givetvis bör detta ske i båda riktningarna. Ja. Kvinnor! Tillfredställ era män så de slipper gå på förnedrande porrklubb!

Jag undrar helt stilla hur tidningsägarna och journalisterna egentligen tänker när de tillåter denna journalism? Är det avund eller illvilja eller bara ett sätt att ta bort fokuset från den censur som pågår eller är det för att sälja lösnummer till en allt mer fördummad befolkning?

Nåväl. Jag undertecknar med den absoluta övertygelsen att detta är bra för alla inkl. statchefen och hans familj på lång sikt och att det kommer bringa mer lycka till alla inblandade inkl. det Svenska folket.

För jag älskar även er på riktigt och ser hur ni lider helt i onödan som det är nu. Det är inte naturligt. Det är inte friskt. Det är ju så plastigt och ansträngt pumpat.

Ät mer vegetariskt, lev ekologiskt, åk buss och cykla!

Ja. Jag vill nu se att darwinismen gör ett faktiskt språng framåt i politiken, även om mitt hopp om de nobelbakelseätande feta politikerna med sitt pilsnerkorvsätande och sjungande av ”Oh store Gud” i populistiskt syfte, idag inte antyder att jag skall vara så hoppfull.

1 Toblerone + 1,47 ton Toblerone är i alla fall inte de statchefer jag är ute efter. För då undrar jag faktiskt om inte dagens statschef faktiskt är bättre. Han älskar ju i alla fall sitt folk och är absolut inte en gottegris.

Ja. Ta er ur detta galna hov-system och in i en intelligent politik så snabbt ni bara kan och skaffa sedan intelligenta och genetiskt fulländade intelligenta naturliga bebisar! Det kommer vi alla gynnas av på alla möjliga olika vis i framtiden. Det är min absoluta övertygelse.

Jag älskar er allihop! Följ mig! Jag är er och era barns vakna guide.

En riktig ”kung” eller ”statschef” skall väljas genom demokrati av sitt folk och ett folk skall göra allt för att göra ett så intelligent val som möjligt!

Använd logik och känsla! Välj rätt kung!

Kram
Martin

Kommentarer till: "Stöd till statschefen, men republik är nog intelligentast för alla" (2)

  1. MYGELSLOTTET I STOCKHOLM
    Att riksdagsledamöterna överhuvudtaget behöver lägenhet eller annan övernattning i Stockholm är ju en gåta av oanat omfång, för aldrig någonsin, utom t.ex. vid öppnanden efter val, semester o.d. finns det väl flera än max 20 stycken av den samlade skara på 349 på plats i riksdagssalen.
    Samtliga riksdagsledamöter har tydlige n allt annat för sig än det, som de får betalt för, dvs. de är ständigt upptagna med sina egna affärer i stället för folkets. Måhända ett storbolags bjudresor till varma sydfranska stränder eller kanske tennismatcher i Stockholm Open?

    Bäste Håkan Juholt

    Naturligtvis ska du inte avgå som ordförande för Socialdemokraterna eller någon annanstans för den delen, därför du är ju alla gånger bäst.

    Alltså inte för att du är bra, absolut inte nej, utan för att alla andra är värre eller åtminstone minst lika dåliga som du, så även om du lämnar riksdag och allt, sitter det ju fortfarande kvar 348 andra egofixerade snyltskojare.

    Men hur skulle det också kunna bli annorlunda, när ni allihop, alla ni såkallade ”folkvalda” dvs. partivalda politiker, enbart lever i en gigantisk verklighetsfrämmande gränslös syltburk, där t.ex. du och Reinfeldt, förfogar över renodlade fantasilöner, dvs. dryga 144 000 i månaden, typ minst 40 gånger min pensionärkompis Arne Svenssons.

    Därtill kan ni, tillsammans med de ”vanliga” riksdagsledamöterna, som ”bara” har 3-dubbel knegarlön, dvs. 60 000 i månaden, dessutom plocka på er gratis tåg, taxi, flyg, hyrbil, traktamente plus ett aldrig sinande flöde av fria middagar, underhållning, utlandsresor, hotell, övernattningslägenheter mm. mm mm..

    Vi talar således här om inget annat än godishimlariket ad libitum för sockergrisar par excellence eller på vanlig svenska: evig julafton för 349 törstiga pissmyror i rikets största lyxtoastol. Under såna förhållanden är det naturligtvis svårt att fokusera annanstans än på egen avföring, fast, bäste Håkan, innan du och alla dina medbulvaner helt förlorar fotfästet på det hala porslinet, så bara ett litet råd: om du vill gå stärkt ur denna skandal, måste du gå i täten för den, dvs. på allvar ta itu med klassamhällets fusk och fiffel och därför börja där detta trivs mer än någon annanstans, dvs. i eget hus, det möglande mygelslottet, alltså följaktligen få Riksdagen tillbaka i takt med oss, som allt bygger på.

    Jag rekommenderar därför:

    1) att du, Håkan, omedelbart tar initiativ till en granskning av alla regerings- och riksdagsledamöters bilagor, inkomster, utgifter, redovisningar etc. efter senaste valet.

    2) att du omedelbart jobbar fram ett förbud mot, att regerings-och riksdagsledamöter får ha uppdrag, inkomster, resor, gåvor, fördelar eller dylikt som utgår från någon annanstans än väljarna, dvs. statskassan.

    Allmäntillståndet i regering och riksdag, utöver din egen aktuella skandal, kan ju i dag tyvärr inte heller betecknas som annat än bottenlös korruption, så du har såklart en tuff tid framför dig, fast glöm inte: detta är din stora chans att tvätta inte bara din egen byk utan hela det stora monstrets.

    Stig Ramsing

    /ordförande Nordisk Union

  2. Hm… Ni ser problem med korruption, religioner och invandring vad jag kan se och ni beskriver er ilska med detta på ert eget sätt. Jag har läst lite om ert alternativ och har några frågor till er i NU.

    1. Har ni anlitat en webdesigner för er hemsida?

    2. Hur har ni kommit fram till innehållet på sidan?

    3. Ser ni någon anledning till att beskriva vad ni vill på ett positivt sätt?

    4. Ser ni det som lämpligt att inleda er talespersons video med ”hejsan alla svartskallar…” för att samla hela norden till en union?

    5. Har ni någonsin mediterat?

    6. Har ni något partiprogram som beskriver en positiv vision om vad ni vill mer exakt? Hur ska Unionen styras rent demokratiskt och fungera rent lagmässigt och skattemässigt o.s.v.?

    MVH
    Martin

Kommentera

Etikettmoln

