när du är redo för en intelligent politik

EU-kommissionen undrar vad som är fel på Spanien.

Jag kan berätta vad jag sett hittills i Spanien. Jag har sett illegala invandrare från Mexico, Colombia och Chile arbeta svart, givetvis då utan att betala skatt och ta arbeten från spanjorerna som nu flockas på arbetsförmedlingarna. Jag har sett företagare efter företagare som inte vill skriva kontrakt med sina anställda och tydligen kommer undan med det…

Jag har sett trafficing av droger från Marocko trots att spanjorerna kan odla sin egen hampa lagligt.

Och vill man se fler onödiga utgifter så misstänker jag att även Spanien är med i ett olagligt invasionskrig i norra Afrika.

Skicka hem de illegala invandrarna, haffa droghandlare, skapa fred och anställ spanjorerna och andra EU-medborgare med riktiga kontrakt så bidrar det säkert till lösningen.’

Olika länder fungerar olika och en gemensam valuta är inte bra för någon. Ett avskaffat EU är bra för alla parter, tror jag. EU-kommissionen behöver en lång semester också.

MVH
Martin Gustavsson
Intelligent Union

Kommentera

Etikettmoln

