när du är redo för en intelligent politik

Jag har skrivit en politisk satir i romanform som heter Pilsnerkorvens förbannelse och en gudibehaglig lösning. Jag har gjort den kopieringsbar för alla som så önskar. Jag hoppas att alla i Piratpartiet och Vänsterpartiet skall gilla detta speciellt mycket.

Och om du är ointellligent så läs den gärna samtidigt som du kör bil förbi skolor med barn som är ointelligenta nog att springa ut framför bilar. Det ska tydligen vara fullt lagligt. Helt fantastiskt.

Trevlig läsning i sommar!
Kram
Martin

Dessutom noterar jag att ”Nästa valrörelse avgörs redan nu, skriver aftonbladets ledarskribent. ”Det brådskar att göra klart att Socialdemokraterna 2014 kommer gå till val på egen politik” … Hur intelligent vore det om de gick till val på någon annas politik?

Yttermera intressant är det att läsa Jan Guillos kolumn om hur Sveriges poliser och jurister utan straff kan vränga bevis och försvar efter eget tycke.

Jag noterar även att Jan Milld gått från att vara millt sagt profan till att verkligen börja bli upplyst och påläst om vargar. Tänd ett ljus blir nu en slogan som också blir verklighet. Vargar som jagas blir skygga. Ljust är vackert.

Kommentera

Etikettmoln

